Doorgaan naar artikel

Enelogic.com

5 gevonden resultaten

  1. Meerdere energieleveranciers per aansluiting

    Dit idee is gerelateerd aan "Verschillende energieleveranciers voor Gas en Elektra". Naar verluid komt er in 2025 aan dat je twee verschillende leveranciers kunt nemen voor levering en teruglevering van elektriciteit. Mijn idee is dan ook om drie verschillende cobtracten te kunnen invoeren met ieder hun eigen startmaand. Dit zou zonder veel meer moeite met het andere idee samen te implementeren moeten zijn.

    6 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
  2. Verschillende energieleveranciers voor Gas en Elektra

    Nu is het slechts mogelijk om één energieleverancier in te vullen zowel voor gas als elektra. Ik stel voor om voor gas en elektra verschillende energieleveranciers te kunnen invullen.

    9 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
  3. Laat gebruiker op gewenst moment een ‘gebouw wizard’ starten

    Ik heb mijn moeder enthousiast gekregen om Enelogic te gebruiken, maar het jaarcontract van haar energie loopt dadelijk af. Het invoeren van nieuwe energieprijzen gaat haar niet lukken!

    Mijn idee is om een knop te maken waarmee je je gegevens stap-voor-stap kunt updaten.
    Ik realiseer dat het stellen van laagdrempelige vragen lastig is met de vele verschillende soorten contracten, maar misschien is dit op te vangen met ‘soort’ vragen die je wil krijgen (nieuw, ervaren of expert).

    Mijn mening is dat je met name door het optellen van alle vaste kosten met verschillende vragen in combinatie met ‘welk bedrag zie…

    6 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
  4. Winddelen toevoegen

    Net zoals zonnepanelen een energie leverancier zijn waar rekening mee wordt gehouden zou het ook mooi zijn dat als je winddelen bezit deze opbrengst kunt opgeven.

    Ik bezit een aantal winddelen van de windcentrale. Een winddeel staat voor 500 KWh per jaar. https://www.windcentrale.nl/
    Met een winddeel heb je een aandeel in een stukje windmolen welke via GreenChoice op de energie kosten in mindering worden gebracht op de jaar afrekening.

    Is het mogelijk dit op te nemen in de applicatie, die er overigens fantastisch uitziet!

    5 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
  5. Zelf weerstation kiezen, ipv automatische selectie

    Nu wordt er automatisch een weerstation gekozen, maar soms komt deze niet overheen. Zo wordt er in Amsterdam (stad) gekozen voor Schiphol (landelijk gebied). Zelf kiezen zou de temperatuur preciezer maken.

    17 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Hartelijk bedankt voor je idee Oscar, goed punt! We zetten dit idee daarom ter beoordeling.
    Mocht je je weerstation nu al willen aanpassen, laat het dan even weten via de support, we zullen het dan handmatig voor je regelen.

  • Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank