Winddelen toevoegen
Net zoals zonnepanelen een energie leverancier zijn waar rekening mee wordt gehouden zou het ook mooi zijn dat als je winddelen bezit deze opbrengst kunt opgeven.
Ik bezit een aantal winddelen van de windcentrale. Een winddeel staat voor 500 KWh per jaar. https://www.windcentrale.nl/
Met een winddeel heb je een aandeel in een stukje windmolen welke via GreenChoice op de energie kosten in mindering worden gebracht op de jaar afrekening.
Is het mogelijk dit op te nemen in de applicatie, die er overigens fantastisch uitziet!
Momenteel is er een weinig vraag naar, om deze reden krijgt het idee de status “ter beoordeling”.
Mocht je als mede gebruiker hier ook oren naar hebben, breng dan snel je stem uit!
-
Joost van der Linde schreef
Ik zou ook erg graag mijn winddelen op een of andere manier in mijn dashboard terugzien.
Lijtk me dat dat voor 'iedereen' geldt die lid is van een energie cooperatie die zelf opwekt.
In de huidige vorm matcht mijn door Enelogic gemeten verbruik nooit met mijn voorschot in het dashboard (omdat de opwek van mijn winddelen niet wordt meegenomen).
Een optie om andere opwek via API TOE te voegen zou al een oplossing zijn!!