Blokjes verbergen en verplaatsen op het Dashboard
Als een gebruiker wil ik graag zelf kunnen kiezen welke blokjes / widgets / tegels ik wel en niet wil gebruiken op het Dashboard. Daarom wil ik graag de mogelijkheid krijgen om blokjes te verbergen. Daarnaast wil ik ook graag de volgorde van de blokjes op mijn mobiel kunnen aanpassen.
--- HOOFDVRAAG ENELOGIC, OPMERKINGEN? GRAAG! ---
Wil je de volgorde van de blokjes op het Dashboard per apparaat aan kunnen passen?
OF
Vind je het ook goed, dat de volgorde van de blokjes op al je apparatuur hetzelfde is? Je kan de volgorde dus wel aanpassen, maar deze volgorde is dan op al je apparatuur gelijk.
Dit idee is al enkele maanden geleden voltooid en hadden we eerder af moeten vinken.
Maar beter laat dan nooit, daarom zetten we het nu op Voltooid ;).
-
anoniem schreef
Wij hebben geen gasaansluiting dus wil ook graag het blokje voor gasverbruik verwijderen/verbergen.
-
hm schreef
Waarom laat je de gebruiker niet kiezen:
* op PC van gebruiker
of
* op server van ENELOGICGewoon kiezen door selecteren van een vinkje.
-
Leroy schreef
Of kies voor het beste van beide met behulp van profielen.
"Mijn tablet profiel"
"Mijn webapp profiel"
"Mijn telefoon profiel"Je kiest op je apparaat alleen nog maar welk profiel je wilt bekijken. Dit wordt vastgehouden op je apparaat.
-
dirk schreef
centraal opslaan, zelf kunnen kiezen welke onderdelen gepresenteerd worden (aan en uit zetten) vindt ik op dit moment belangrijker
-
Rick schreef
de mogelijkheid tot het aanpassen en weglaten van de blokjes gaat voor mij voor op de vraag waar het opgeslagen wordt :) de keuze om het dashboard aan te passen is een prima toevoeging!!
-
Paul Meindersma schreef
Per apparaat kunnen aanpassen
-
Jan-Hein schreef
Centraal lijkt me het beste.
-
Peter schreef
Ik ga voor centrale opslag
-
Ilse Smit schreef
Tegels aan en uit kunnen zetten is een goede optie. Als dat betekent centrale opslag van instellingen dan lijkt mij dat acceptabel.
-
Dirk schreef
De volgorde is bij voorkeur op elk apparaat gelijk.
-
Roel Eggels schreef
Dashboard view, is het mogelijk om het dashboard in te stellen met alleen soort van selecteerbare tegels, zoals in een app, zonder andere text ? Dit geeft meteen een goed overzicht over wat je echt wil zien, zonder storende tips en trucs. (als je deze wel weer wil zien, gewoon weer aanklikken of selecteren)