[Verouderd idee] Verbeteringen Energierekening
Bij de facturen die je nu in de nieuwe versie kan maken moet je het tarief invullen. Maar dit tarief heb je al ingevuld bij je meter gegevens
Daarnaast: ik kan op mijn factuur geen informatie vinden over welke type electrameter ik heb. Ergens in NL zou dit voor particulieren 'standaard' moeten zijn.
Wellicht dat als voorbeeld de particulier zijn 'voorschot' verbruik informatie kan invoeren per maand waaruit jullie dan je eigen rekening kunnen maken. Op dit moment krijg ik geen overeenkomstige factuur eruit met wat ik op de site van Electrabel voorgschoteld krijg
Begin oktober hebben we de Energierekening functionaliteit volledig verwijderd.
Tijdens onze analyse van de ingevoerde Energierekening gegevens van gebruikers, kwamen we er jammer genoeg achter, dat deze zelden goed waren ingevoerd.
We kregen ook altijd erg veel vragen over de Energierekening, omdat het erg complex was. We hebben daarom besloten de Energierekening volledig te verwijderen en de (vereenvoudigde) instellingen te verplaatsen naar het Gebouwprofiel.
Deze instellingen worden nu overal gebruikt op het platform en stelt ons in staat om sneller nieuwe functies toe te voegen.
Als aanvulling vragen we nu ook je Voorschot en Doelstelling, wat wordt gebruikt in de Voorschot widget op het Dashboard. Via de prognose kan je nu zien hoe je dit energiejaar er voor staat!