Live grafiek realtime bijwerken
Ik heb een Enelogic P1 poort uitlezer en op dit moment werkt enkel het kleine grafiekje iedere 10 seconden bij. Ik zou ook graag zien dat de andere gegevens realtime worden bijgewerkt, zodat ik niet steeds op de refresh knop naast de Dag knop moet drukken.
In verband met het opschonen van de ideeënbox, hebben wij dit verzoek gesloten. Dit betekent niet direct dat het idee niet meegenomen wordt in de nieuwe versie van Enelogic.
Heb je nog geniale ideeën die niet in de ideeënbox staan, maak dan een nieuw idee aan.
-
GolfTouch schreef
Ik wil dit topic niet omhoog schoppen maar ook geen nieuw exact hetzelfde topic starten.
De optie om realtime te kunnen monitoren zou een mooie aanvulling zijn.
Zowel onder dashboard als verbruik.
Dashboard ververst iedere 10 seconden en ik begrijp dat realtime invloed heeft op de server en website. Daarom bv standaard op 10 seconden zoals nu maar een optie erbij voor realtime. Na klikken op ander tab of na een x aantal uur springt realtime automatisch weer terug naar 10 seconden.
De tabs verbruik verversen alleen na bv F5 of klikken op actueel, dag, etc, maar volgens mij is actueel en dag gewoon hetzelfde. Dus ook hier automatisch op dag maar als je klikt op actueel dan heb je voor bv voor 1 uur realtime.