Enelogic App
Een app voor onder andere:
Apple
Android
Windows etc.
Aanvullende ideeen:
Een widget in het Berichtencentrum van mijn iPhone/iPad met het live energieverbruik. Zo kan ik met een simpele veeg over het scherm altijd mijn actuele verbruik zien.
Wil je de mobiele weergave op kunnen starten als een app? Bekijk dan ons blogbericht hierover: https://enelogic.com/nl/blog/slimme-meter-app.
Het maken van een app staat nog niet op onze korte termijn planning. Ik kan echter wel verklappen, dat we aan het kijken zijn, hoe we dit technisch gezien het beste kunnen implementeren. We hebben geen team van tientallen developers, dus we moeten creatief zijn! Daarom laat ik dit idee staan op de status “Ter beoordeling”.
Heb je aanvullende feedback? Reageer dan hieronder!
-
Erik van L schreef
Graag een Android APP
-
Nic van Horck schreef
gaarne een adroid app anders moet ik helaas afscheid van U nemen
-
Anoniem schreef
Kan iemand van het team Enelogic een status update geven?
-
anoniem schreef
Graag zo spoedig een android app
-
Peter Schmidt schreef
Inmiddels zo n 2 jaar verder. Een Android app zou zer welkom zijn...
-
anoniem schreef
Ik doe tegenwoordig bijna alles waar ik frequent gebruik van maak met een app. Is het een idee op dit open source te laten ontwikkelen door mensen die er handig mee zijn. Het lijkt alsof eea zo over te zetten moet zijn in app format.
-
Robert Webbe schreef
Blijkbaar "moet" je anno 2016 een app hebben. Aangezien jullie een responsieve webpagina hebben, is het dan misschien een idee om een web app te maken? Dat is een app die eigenlijk niets anders doet dan de webpagina tonen maar dan full screen (zonder adresbalk). Ik denk dat de meesten dan al tevreden zullen zijn, er is een app.
Voor iOS zou je nog een klein beetje kunnen tweaken voor de schermformaten die er zijn.
-
Leen Boer schreef
Enelogic , erg actueel is nu om het gebruik real time weer te geven in de woonkamer.
Onlangs bij vrienden van ons kunnen zien toen we een week oppasten op de Toon Thermostaat
( Eneco)
Ik zie van mij zelf de info real time op mijn mobiel-LT& PC via jullie
Bevalt goed !
Moet ik een oude tablet naast de kamer thermostaat plaatsen ?
Of met welke optie kan ik actuele verbruik voor allen zichtbaar maken
De kreet slimme meter zegt uitaard niets
Vriendelijke groet Leen Boer Emmeloord leenboer@planet.nl -
robov schreef
een iOS en android app heeft een toegevoegde waarde. Zelf gebruik ik mijn pc duidelijk minder dan vroeger. Tablet is een alternatief, maar mobieltje gebruik overheerst.
-
roel schreef
Jullie hebben energy vikings toch overgenomen. Die hadden een App 1 en 1 is....1.
-
Arno Vlooswijk schreef
Een app zou alleen qua marketing al goed werken. Met pollennieuws de ervaring dat een sterke website in combinatie met een gebruiksvriendelijke duidelijke app 1 + 1 = 3 is. Een iOS app hoeft niet precies dezelfde features te hebben als de website, zelfs beter van niet, maakt het onnodig ingewikkeld, duur en lastig up to date te houden op alle platforms. Maar bijvoorbeeld een vrij platte app met meer de focus op het delen van gebruiksgrafieken met vrienden, het identificeren van individuele apparaten, peakshaving, of nog meer actiegericht, een koelkast omruilactie oid. zou denk ik best kunnen werken. Er is denk ik nog een hele grote groep consumenten en kleine bedrijven die niks met monitoring doen, daar zou je je ook op kunnen richten.
-
Gert Koene schreef
Een app vind ik niet meteen een toevoeging hoewel ik er niet afwijzend tegenover sta. Ik ben al zeer gecharmeerd van alle info die ik sinds enkele dagen via de Enelogic P1 uitlezer over mijn scherm zie vliegen. Wat ik nog een toevoeging zou vinden is dat ik aan de pieken van elektra- en gasgrafiek een note zou kunnen toevoegen waarin ik aan kan geven wat ik op dat moment aan het doen was. verder heel tevreden met hetgeen geboden wordt.
Dat maakt mijn verbruik nog meer inzichtelijk en motiveert mijn besparingsgedrag -
Ronald Wijnsema schreef
Beste mensen van Enelogic,
Juiste met een klein team moet je geen native apps maken. Jullie website is een prima start voor een Cordova app die op alle platformen beschikbaar is. Er is geen enkel voordeel van een native app voor wat grafiekjes en info.
Twee of drie (als je Windows Phone ook meerekent) platformen onderhouden is drama. Deze inspanning gaat vroeg of laat ten koste van nieuwe ontwikkelingen.
Succes met jullie beslissing!
-
Gretha schreef
De app van Greenchoice gebruik ik nu,
dat is - lijkt mij - een goede basis voor de weergave van je verbruik (per dag/week/maand)(leveren+terugleveren) (geen hoog/laag tarief), vergeleken met gemiddelde (nog niet met vrienden), termijnbedrag. -
anoniem schreef
Zou graag een WindowsPhone app zien.
-
S Bhoelai schreef
App app app!
-
Rob Hazeleger schreef
Een app zou het wel afmaken anno 2016..! ;')
-
anoniem schreef
Een eenvoudige app zou op de mobiel zouk ik pretttig vinden, vooral om zelf gegevens uit te lezen. via de P1 poort.
-
Frans Becker Hoff schreef
Ik heb bv wel de app voor de youless. Voor ios is deze beperkt tot status en voor android vol met daggrafiek.
Zou mooi zijn als er een app van Enelogic komt waar alles mee kan worden uitgelezen. -
Ger van Voorn schreef
hoe eerder hoe beter een android app.