Enelogic App
Een app voor onder andere:
Apple
Android
Windows etc.
Aanvullende ideeen:
Een widget in het Berichtencentrum van mijn iPhone/iPad met het live energieverbruik. Zo kan ik met een simpele veeg over het scherm altijd mijn actuele verbruik zien.
Wil je de mobiele weergave op kunnen starten als een app? Bekijk dan ons blogbericht hierover: https://enelogic.com/nl/blog/slimme-meter-app.
Het maken van een app staat nog niet op onze korte termijn planning. Ik kan echter wel verklappen, dat we aan het kijken zijn, hoe we dit technisch gezien het beste kunnen implementeren. We hebben geen team van tientallen developers, dus we moeten creatief zijn! Daarom laat ik dit idee staan op de status “Ter beoordeling”.
Heb je aanvullende feedback? Reageer dan hieronder!
-
Arie van Treuren schreef
Hallo Team Enelogic,
Jullie web-site werk prima op een PC, zeker met de P1-uitlezer.
Echter op een Android-tablet vertoont het nog enige tekortkomingen.
Dit geldt vooral voor de tijdschuiven onder de verbruiksgrafiek, want die laten het op het touch screen via mijn Asus Android Tablet helaas afweten.
Kunnen jullie daar tzt eens naar kijken om die ook werkend te krijgen voor een touch screen / tablet?
Verder wil ik jullie complimenteren met deze uitstekende website en jullie manier om ideeen voor verbetering van diverse gebruikers te implementeren.
Vriendelijke groet,
Arie -
anoniem schreef
Voor Bidgely had ik wel een app, beetje raar dat het er voor Enelogic nog niet is
-
Reinoud schreef
Een stagiaire kan toch zo voor jullie een app maken?
-
anoniem schreef
Jullie staan bijna aan de top. Een app brengt jullie helemaal aan de top. Grijp die kans, wordt kampioen en iedereen zal voor jullie juichen!
-
Gerben Hulleman schreef
Vind het ook dat anno 2015 een app erg handig zou zijn.
-
Piet Eneco schreef
In deze tijd anno 2015 ontkom je er niet aan om een app te hebben en omdat jullie basis programmeren en ontwikkelen is moet dit geen enkel obstakel vormen. Wanneer is dit wel beschikbaar ?
-
J.P.M. van Eck schreef
Probeer eens een "wiskid" aan de TU of UNI die kunnen een app zo voor elkaar krijgen.
Mooie opdracht voor een stagiaire! -
Ruud schreef
Ik mis alleen nog de app
-
Peter Vinke schreef
Graag de iOS app!!!
-
wielders.lgm schreef
Het is inderdaad laagdrempeliger om via een app energieverbruik inzichtelijk te maken.
Mits de app eenvoudig en overzichtelijk is in het gebruik. -
N schreef
Heel graag ook een mobiele app!
-
jena.oosterhof schreef
Ik zou het erg plezierig vinden om wel een app te hebben. Voor mijn zonnepanelen heb ik er wel één
-
N. Wildeboer schreef
Een widget in het Berichtencentrum van mijn iPhone/iPad. Zo kan ik met een simpele veeg over het scherm altijd mijn actuele verbruik zien. Zou dan denk ik onderdeel van een app moeten zijn.
Dus mocht die er komen.....
-
John van Veen schreef
Ik ben het met de vorige schrijver eens. Op mijn Iphone kan ik niet scrollen, wat heel lastig is.
-
Sjors Van de Zanden schreef
Beste Huub,
Sinds de update is het bekijken van de pagina met een Iphone of IOs apparaat een drama. Het scherm loopt vast en scrollen gaat niet omdat je gelijk in de grafiek zit te klikken.
Voor IOs gebruikers echt niet te gebruiken...hoop dat jullie dit snel verhelpen!
-
Harald Huls schreef
geen tijd verliezen met het maken van apps..?? van welke planeet komen jullie.. dit zou speerpunt moeten zijn... sorry hoor... tevens vind ik de uitlezing van het dashboard zeer matig. Bidgely is veel beter leesbaar.
-
anoniem schreef
Gaarne zo spoedig mogelijk een app voor Apple gebruikers
-
kees.miedema schreef
Ah! Hier is ie! ;-)
-
kees.miedema schreef
En Android dan?
In het generaal, zijn er geen programmeurs in de "klantgelederen" die dit op willen pakken?
Marketing technisch gezien, niet mee wachten, gebruikers zijn weg voor je er erg in hebt... -
anoniem schreef
Ik denk dat het idee prima is en zeker ook een vraag die speelt. Om er nu geen tijd aan te verliezen kan inhouden dat klanten gaan opzeggen omdat andere instellingen wel kosteloos een app beschikbaar stellen. Ik zou mijn mening nog maar eens herzien.