Inzien 2e gebouw waarbij meerdere personen kunnen meekijken
Hallo,
ik wil graag een 2e account, zodat ik een 2e gebouw kan beheren(het gaat om een openbaar gebouw dat we met een groep beheren) . Waarbij ook anderen mee kunnen kijken, zonder dat ze mijn eigen gebouw kunnen zien.
Moet ik dan een apart account aanmaken?
In dat geval moet ik dus steeds uit- en inloggen om te switchen tussen de gebouwen, klopt dat.
Of kan het onder hetzelfde account, waarbij per gebouw anderen rechten krijgen om mee te kijken.
Of moet ik dan een zakelijk abonnement nemen?
hoor graag van u.
mvg
Willem van Dam
Hoi Willem, bedankt voor je idee, dit is helemaal duidelijk!
Onder 1 account kunnen inderdaad meerdere e-mailadressen worden gekoppeld in combinatie met ons zakelijke abonnement, zie ook https://enelogic.com/nl/prijzen/.
Het is niet mogelijk om per gebouw anderen rechten te geven. Je zal dus inderdaad een 2e account moeten aanmaken. Volg de volgende stappen om meerdere gebruikers toegang te kunnen geven:
1. Maak een nieuw account aan (met een e-mailadres wat we nog niet kennen)
2. Koppel de slimme meters
3. Ga naar het onderdeel Gebruikers in Mijn account
4. Zet het account om in een bedrijfsaccount
5. Ga naar het onderdeel Abonnementen in Mijn account
6. Schaf het zakelijke abonnement aan
7. Ga terug naar het onderdeel Gebruikers in Mijn account
8. Nu kan je alle andere mensen die je toegang wilt geven uitnodigen (uiteraard mogen deze e-mailadressen ook nog niet bestaan)
9. Deze gebruikers krijgen een uitnodiging via hun e-mailadres met een link
10. Als de gebruikers op deze link klikken worden ze gevraagd om een wachtwoord in te voeren
11. Hierna kunnen ze direct inloggen en gebruik maken van hetzelfde platform als het e-mailadres waarmee we zijn begonnen bij punt 1
Hopelijk lukt het allemaal, succes Willem!
Huub – Team Enelogic