Verbruiksmonitor aangepast voor op tablet
In mijn woonkamer zou ik een tablet willen plaatsen met enkele browser tabs voor Enelogic, deze tabs worden dan automatisch getoond middels plugin 'tab rotator'. Ik zou de Eneligic dasboardpagina's visueel aangepast willen zien zodat alleen de grafiek erop te zien is minus de overhead. Overhead is de uitleg en witruimte en een balk met datums boven de grafiek.
De reden dat ik geen Enelogic-eigen toestel wil hebben is dat ik meerdere functionaliteiten wil hebben op het tablet: een app voor mijn Marantz versterker / internetradio, de camera bij de voordeur zien, het weer tonen etc.
De concrete vraag is deze: kunnen er dashboards beschikbaar worden gesteld die op een tablet van minimaal 1920*1080px schermvullend getoond worden?
alvast dank.
Een goed plan, met het nieuwe Dashboard hebben we dit proberen te realiseren.
De volgorde van de widgets kan je zelf aanpassen en als je de browser op full screen modus zet zou je de URL niet moeten zijn. Je kan Enelogic natuurlijk ook opstarten als een app, maar daar heb je dan misschien geen toegang tot via de tab rotator.
Het maken van een werkelijk “kiosk modus” staat nog niet op de planning, bijvoorbeeld een auto-refresh functie en dergelijke moeten dan ook gebouwd worden…