Prognoses jaarnota lopende jaar
Ik mis een jaarnota op basis van prognose. Een die zich aanpast aan mijn verbruik/opwekking. Zo kan ik beter zicht krijgen in mijn voorschots nota (moet ik het voorschot bedrag nog aanpassen). Op zich is de energie rekening nu al heel fijn, maar heb een enorme behoefte aan een nota die mij in 1 oogopslag kan laten zien wat mijn aankomende jaarnota bij benadering zal kunnen gaan worden. Na mate dat mijn verbruik dichter bij de jaarnota verwerking van mijn energie bedrijf komt wordt deze alleen maar nauwkeuriger (bij benadering uiteraard).
Bedankt voor je idee Rudie!
We hebben dit proberen te verwerken in de Voorschot widget op het nieuwe Dashboard wat we begin oktober online hebben gezet.
Je kan via je Gebouwprofiel je voorschot en doelstelling invoeren en afhankelijk van je data en gebouwgroep maken we dan een prognose voor je.
-
John schreef
Wat volgens mij mist in de prognose is de Belastingvermindering per elektriciteitsaansluiting ca. €310 per jaar.
Zie je nota en http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/overige_belastingen/belastingen_op_milieugrondslag/tarieven_milieubelastingen/tabellen_tarieven_milieubelastingen