Doorgaan naar artikel

Enelogic.com

174 gevonden resultaten

  1. 3 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Bedankt voor uw reactie! Ook uw ticket heb ik gelezen. Het is voor ons altijd een uitdaging om voor iedereen goed te doen. Bijvoorbeeld hebben we ontelbare reacties gekregen waarom we de meterstanden steeds weergaven, dit zou niets toevoegen en alleen maar ruimte kosten. Voor u waren deze meterstanden blijkbaar wel van grote waarde. We proberen alle reacties mee te nemen en constant verder te verbeteren. Het idee om de oude website terug te zetten wijzen we in ieder geval af. De reacties uit uw ticket nemen we dus verder mee!

  2. Kleurenschem aanpassen

    Wanneer in de staafdiagrammen een lage balk getoond wordt, valt het getal daarin weg tegen de achtergrond. Om de leesbaarheid te verhogen wil ik graag een (eigen) kleurenschema kunnen kiezen. Een alternatief is dat het lettertype in de staafdiagrammen een andere kleur krijgt dan de achtergrond van de grafiek.

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    We gaan niet de functie inbouwen dat de kleuren ingesteld kunnen worden, maar we gaan dit probleem wel proberen op te lossen. Waarden die niet in de staafdiagram passen zullen we verbergen, dit hebben we eerder gedaan en ziet er ook een stuk mooier uit direct. Nog bedankt voor het idee!

  3. handmatig zonne kWh opbrengst invoeren

    handmatig zonne opbrengst in kunnen voeren. En in gezamenlijke grafiek tonen.

    Grafieken:
    energie opbrengst
    energie verbruik
    energie opbrengst minus verbruik

    1 stem
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    We bieden de komende tijd geen ondersteuning voor het handmatig invoeren van meterstanden. De zonnepanelen kunnen (mogelijk) wel uitgelezen worden door middel van een YouLess of onze slimme meter set.

  4. Live verbruik van Enelogic gelijk laten lopen met Eneco.

    Beste,
    Is het niet verstandiger om het nachtverbruik van 23:00 tot 07:00 te meten i.p.v 24:00 tot 07:00 wat nu gebeurt op de live uitlezing van Enelogic dan loopt het gelijk met Eneco deze meten wel het nachtverbruik van 23:00 tot 07:00 en dan kan je het makkelijker met elkaar vergelijken.

    Met vriendelijke groet,
    Ron

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    We hebben deze vraag al eens eerder gehad, maar hebben besloten de grafieken van 00:00 – 23:59 zo te houden. Gebruikers zijn hier nu gewend aan, een verandering zou onnodig veel vragen veroorzaken. Verder staan we zelf ook meer achter een dag weergave dan een weergave met de vorige dag er (gedeeltelijk) bij.

  5. Signaalversterker tussen gas- en elektrameter

    mijn gasmeter staat nogal ver van de Elekmeter, en blijkbaar komt het signaal maar af en toe door. Is er een mogelijkheid om een betere verbinding te maken ?

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Op zich een erg goed idee en een bekend probleem. Jammer genoeg hebben we op dit moment ook geen oplossing en maken we (bewust) geen hardware. Indien we oplossingen op het spoor komen zullen we deze hier posten. Het idee zelf wijzen we daarom af.

  6. Dashboardpagina waar grafieken verbruik en levering direct zichtbaar zijn

    Ander dashboardpagina zodra je ingelogd bent. Nu kom je telkens op een homepage met een afgevinkte todo-lijst. Deze pagina biedt geen enkele meerwaarde als alles goed is ingericht. Ik wil direct de grafieken van gebruik en teruglevering inzien. Scheelt telkens een extra actie via het menu om naar de pagina verbruik te navigeren.

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    De Dashboardpagina lijkt inderdaad een beetje nutteloos op dit moment. Maar deze wordt aangepast met meer functionaliteiten zodat het een echt Dashboard gaat worden! Daarom hebben we besloten dit idee af te wijzen.

  7. teruglevering bovenaan

    grafiek omkeren: het groene gedeelte teruglevering boven de lijn, de afname onder de de lijn. ziet er voor zonnepanelen bezitters veel positiever uit

    1 stem
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Dit is sowieso al het geval indien er enkel opwekking is, bijvoorbeeld in het geval van de YouLess met zonnepanelen of Enelogic P1 op een brutoproductiemeter. In de grafiek voor de slimme meter uitlezing hebben we besloten dit niet uit te voeren.

  8. Layout verbeteringen

    Als jullie op de verbruikspagina de blokjes Home, Verbruik, Rekening en Woningprofiel in een vierkantje zetten en niet op een rijtje, dan kan de donut daaronder. Als je dan de meterstanden onderaan de pagina in de breedte doet kan je de hele pagina overzien zonder te scrollen!

    • Maak ook de scroll functie in de grafiek voor mobieltjes, dit werkt niet.
    6 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Dit idee is op zich goed, maar te algemeen, daarom wijs ik dit voor nu af. We hebben ondertussen trouwens verschillende aanpassingen gedaan aan de layout om de werking op mobieltjes te verbeteren!

  9. Laag- / Normaaltarief toevoegen aan Daggrafiek

    Als gebruiker zou ik voor de standaard slimme meter uitlezing ook graag het Laag- en Normaaltarief willen zien in de Daggrafiek.

    7 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    We gaan dit idee definitief niet uitvoeren.

    Onze Enelogic P1 poort uitlezer biedt deze functie namelijk wel al en hierdoor is de functie wel beschikbaar voor gebruikers die hier waarde aan hechten.

  10. Live en dag achteraf energiedata samenvoegen

    Als gebruiker heb ik een Enelogic P1 poort uitlezer en maak ik gebruik van de uitlezing via de netbeheerder. Op dit moment zijn dit 4 verschillende meters (2x elektra en 2x gas), ik zou deze graag gecombineerd zien.

    Je maakt hierbij gebruik van het beste van beide werelden, namelijk de historische meterstanden uit de uitlezing via de netbeheerder (een dag achteraf) en de live uitlezing via de P1 poort.

    10 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    In verband met het opschonen van de ideeënbox, hebben wij dit verzoek gesloten. Dit betekent niet direct dat het idee niet meegenomen wordt in de nieuwe versie van Enelogic.

    Heb je nog geniale ideeën die niet in de ideeënbox staan, maak dan een nieuw idee aan.

  11. Toevoegen handleidingen slimme meters

    Als gebruiker zou ik graag een handleiding willen hebben van mijn type slimme meter.

    1 stem
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Wesley heeft een tijdje geleden mooie afbeeldingen gemaakt van alle slimme meters.

    Sinds we deze afbeeldingen gebruiken krijgen we steeds minder vragen hierover, daarom sluit ik dit idee.

  12. Handinvoer voor niet-slimme meters

    Handinvoer voor niet slimme meters

    1 stem
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
  13. Watermeterstanden handmatig invoeren.

    Als feature zou het mooi zijn om ook de waterstanden met de hand in te kunnen vullen. Daarmee heb je een overzicht van alle verbruikers ik één app.

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    We bieden de komende tijd geen ondersteuning voor het handmatig invoeren van meterstanden. De watermeter kan (mogelijk) wel uitgelezen worden door middel van een YouLess en is een onderdeel van onze meterset (gas-, water- en elektrameterset).

  14. Koppeling met de Toon van Eneco

    Als een gebruiker heb ik de Toon van Eneco bij mijn 4 jarige abonnement gekregen. Ik zou graag de Toon, zowel de P1 poort uitlezing als thermostaat ook via Enelogic willen uitlezen.

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Reactie Eneco:
    Ik heb jou vraag voorgelegd aan de productmanager van Toon. Vanuit Eneco is er geen behoefte aan een koppeling, verbruiken worden immers al via de Toon zichtbaar gemaakt.
    -————————————————————————-

    Conclusie Enelogic:
    We raden dan ook aan een Thermosmart aan te schaffen, een onafhankelijk Nederlands bedrijf: http://enelogic.uservoice.com/forums/256893/suggestions/7344797.

1 2 5 6 7 9 Volgende →
  • Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank