Doorgaan naar artikel

Enelogic.com

22 gevonden resultaten

  1. Enelogic App

    Een app voor onder andere:
    Apple
    Android
    Windows etc.

    Aanvullende ideeen:
    Een widget in het Berichtencentrum van mijn iPhone/iPad met het live energieverbruik. Zo kan ik met een simpele veeg over het scherm altijd mijn actuele verbruik zien.

    1,376 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Wil je de mobiele weergave op kunnen starten als een app? Bekijk dan ons blogbericht hierover: https://enelogic.com/nl/blog/slimme-meter-app.

    Het maken van een app staat nog niet op onze korte termijn planning. Ik kan echter wel verklappen, dat we aan het kijken zijn, hoe we dit technisch gezien het beste kunnen implementeren. We hebben geen team van tientallen developers, dus we moeten creatief zijn! Daarom laat ik dit idee staan op de status “Ter beoordeling”.

    Heb je aanvullende feedback? Reageer dan hieronder!

  2. Gasverbruik in trend met tienden

    Weergaven in tienden had ,ons sneller duidelijk gemaakt dat er wat mis was met de CV ketel , in de week en maand trends zien we in de zomer slechts 1m3 op de ene dag andere dag weer niets.
    Terwijl we elke dag toch verbruik hebben

    44 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    Dit is voor de maandgrafiek wellicht een mooie toevoeging. Echter moeten wij hierin wel schipperen in hoeverre je detail wilt laten zien in een grotere periode.

    Zelf vinden wij het interessanter om dit op week niveau te integreren. Hier zullen we een passende oplossing voor moeten vinden.

    Breng snel je stem uit als dit een idee is waar je jezelf in kan vinden!

2 Volgende →
  • Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank