Doorgaan naar artikel

Enelogic.com

  • Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
  • Mijn Feedback

42 gevonden resultaten

  1. ideeen nummeren.

    Geef de ideeën een nummer.

    Soms is het samenvoegen van ideeën wel handig maar kan je dat niet goed aangeven.
    Vaak kom ik een idee tegen welke door mijn idee al wordt opgelost.
    Als ik verwijs naar de koptekst van het idee en verander later de koptekst, dan zou ik alle reacties moeten veranderen.
    Aangezien ik nogal actief ben met reacties is dat veel werk.
    Wat eenvoudig voorkomen kan
    worden.

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
  2. all in one meter

    Ik vind een slimme meter uitermate dom en zonder applicaties als Enelogic heb je er helemaal niets aan. Omdat zo'n ding eigenlijk alleen maar meetdata doorstuurt om de meteropnemer overbodig te maken, verbaast het me dat de watermeter er niet op zit. Het zou een leuke aanwinst zijn als het volledige nutsgebeuren (evt. dus ook warmte) via dat ding inzichtelijk gemaakt zou kunnen worden.
    Ik denk eigenlijk dat dit buiten de scope van Enelogic ligt.

    0 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    How important is this to you?

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)

    We hebben een tijdje geleden, eind 2013 – begin 2014 onze “meterset” verkocht die dit zou moeten kunnen.
    De set had een totale prijs van 999 euro en aan kwaliteit lag het echt niet.
    We liepen alleen tegen wat praktische leveringsproblemen aan.
    De ene wil weer een 1-fase slimme meter, de ander een 3-fase slimme meter. De ene wil een G6 gasmeter, de andere een G10 gasmeter en ga zo maar door.
    Aangezien we niet de financiële middelen hebben om deze allemaal op voorraad te hebben, hebben we dit project jammer genoeg moeten afblazen.
    Hopelijk begrijp je onze beslissing hierin en zoals je zegt, dit valt inderdaad buiten onze (huidige) scope :).

1 3 Volgende →
  • Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank