Hoog/laag tarief weergave kunnen uitschakelen in grafieken
Voor de gebruikers die een enkel tarief hebben de som van de hoog/laag waarden weergeven

Bedankt voor je idee Leon! We hebben gekeken hoe dit mogelijk te maken is, maar dit zou weer een “checkbox” ergens vragen. Aangezien we het platform “clean” willen houden moeten we dit idee jammer genoeg afwijzen.
Ook omdat we altijd het gecombineerde getal weergeven (laag + normaal) hebben we al een een semi-oplossing.
Het maken van iedere checkbox verhoogt de input van support requests en die proberen we juist lager te maken (terwijl er meer gebruikers komen :) ).
-
Patrick schreef
Als iets is afgewezen mag je ook niet meer stemmen ?
-
Patrick schreef
Ik heb een enkel stroom tarief contact maar word overal geconfronteerd met hoog en laag tarief waarden. Frustrerend en het ongemak weegt niet op om, bij het contract, aan te geven of je laag/hoog tarief hebt. Schadelijk vind ik dat enelogic een laag/hoog tarief als standaard beschouwd en hiermee een gekleurd signaal afgeeft aan hun gebruikers.
-
Anoniem schreef
Ik betaal een enkeltarief, maar bij het verbruik wordt er toch onderscheid gemaakt tussen normaal- en daltarief. Probleem is dat ik daardoor in het maand- en weekoverzicht met mijn muis op elke staaf apart moet gaan staan om het totaalverbruik of -bedrag van een dag te tonen.
-
Leon van Bokhorst schreef
True... bedenk ik wel weer wat nieuws :)
-
Rudie schreef
Beste,
Omslag punt dag en nacht tarief ligt op 40/60. Lager dan 40 procent nacht tarief zou dag en nacht tarief niet meer interessant zijn. Echter wanneer mensen terugleveren door b.v. zonnepanelen opwekking, zou het hebben van dag/nacht tarief alleen maar beter zijn. Het salderen op de nota zou eerst volledig volgens het dagtarief methode (duurste tarief) gebeuren, ook als er veel via het nacht/weekend tarief is opgewekt. Is er meer teruggeleverd dan verbruikt, dan pas komt het lage tarief in beeld. Bij Eneco tenminste, weet niet hoe andere bedrijven daarmee omgaan.
-
Ron schreef
Beste ,
De keuze hebben om een tarief voor elektra aan te vinken bij afname i.p.v automatisch laag / normaal tarief zoals het er nu staat.
Voor sommige mensen is dit niet interessant meer als ze naar een tarief gegaan zijn i.p.v dubbel tarief.Met vriendelijke groet,
Ron
-
anoniem schreef
Ja echt nodig, hoog en laag is zelfde prijs voor mij, is alleen maar onduidelijk