Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Android app

Ik zou graag een Enelogic Android app in de Google Playstore willen hebben!

Op zoek naar het idee voor een Enelogic Apple iOS app? Ga dan naar:
https://enelogic.uservoice.com/forums/256893-enelogic-com/suggestions/6314941-apple-ios-app

Op zoek naar het idee voor een Enelogic Windows phone app? Ga dan naar:
https://enelogic.uservoice.com/forums/256893-enelogic-com/suggestions/6316090-windows-phone-app

553 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Password icon
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
willem51 shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminTeam Enelogic (Support, Enelogic) responded  · 

Wil je de mobiele weergave op kunnen starten als een app? Bekijk dan ons blogbericht hierover: https://enelogic.com/nl/blog/slimme-meter-app.

Het maken van een app staat nog niet op onze korte termijn planning. Ik kan echter wel verklappen, dat we aan het kijken zijn, hoe we dit technisch gezien het beste kunnen implementeren. We hebben geen team van tientallen developers, dus we moeten creatief zijn! Daarom laat ik dit idee staan op de status “Ter beoordeling”.

Heb je aanvullende feedback? Reageer dan hieronder!

23 comments

Sign in
(thinking…)
Password icon
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Robèrt commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Persoonlijk vindt ik een app niet nodig, ik heb de shortcut op mn android gezet en die werkt prima, maar goed marketingtechnisch zou het wellicht wel handig zijn, qua onderhoud gaat het wel weer meer kosten natuurlijk ;-)

• Robin Harmsen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Een native android app zou erg welkom zijn.
    Zeker in combinatie met realtime uitlezen van een P1 + S0 meter.

Eventueel installeren op een 7'inch tablet en ik kan hem zo ter vervanging van een Toon neerzetten/ophangen.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik wilde vandaag ook op zoek gaan naar een Enelogic app in de android app store. Dus niks te vinden. Alweer een tijd de Enelogic aansluiting maar helaas dus niet via een app te raadplegen.

• Mark Mulder commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Als jullie er in november 2015 al over nadachten, dan zou er nu toch al een App moeten kunnen zijn?.. Ik vind het niet van deze tijd dat er nog gewoon naar een website gegaan moet worden. Andere spelers op de markt hebben al tijden een app die gewoon via een mobile device gestart kan worden.

• Ron commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik denk dat het niet meer van deze tijd is om géén app. te hebben.
    Het moet mogelijk zijn om je gegevens via een app. vlot op te vragen waar je óók bent.
    eenmalig een account maken met de gegevens en klaar.

• Sander Bergers commented  ·   ·  Flag as inappropriate

De voorgestelde blog werkt prima. Wat mij betreft moet de app precies dat zijn, ziet er goed uit dus. Voor de mensen die graag een app willen verzoek ik om de blog eens uit te proberen.

• Leen Boer commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Enelogic , erg actueel is nu om het gebruik real time weer te geven in de woonkamer.
    Onlangs bij vrienden van ons kunnen zien toen we een week oppasten op de Toon Thermostaat
    ( Eneco)
    Ik zie van mij zelf de info real time op mijn mobiel-LT& PC via jullie
    Bevalt goed !
    Moet ik een oude tablet naast de kamer thermostaat plaatsen ?
    Of met welke optie kan ik actuele verbruik voor allen zichtbaar maken
    De kreet slimme meter zegt uitaard niets
    Vriendelijke groet Leen Boer Emmeloord leenboer@planet.nl

• roel commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Jullie hebben energy vikings toch overgenomen. Die hadden een App 1 en 1 is....1.

• Gretha commented  ·   ·  Flag as inappropriate

De app van Greenchoice gebruik ik nu,
    dat is - lijkt mij - een goede basis voor de weergave van je verbruik (per dag/week/maand)(leveren+terugleveren) (geen hoog/laag tarief), vergeleken met gemiddelde (nog niet met vrienden), termijnbedrag.

Een eenvoudige app zou op de mobiel zouk ik pretttig vinden, vooral om zelf gegevens uit te lezen. via de P1 poort.

• AvT commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hallo Team Enelogic,
    Jullie web-site werk prima op een PC, zeker met de P1-uitlezer.
    Echter op een Android-tablet vertoont het nog enige tekortkomingen.
    Dit geldt vooral voor de tijdschuiven onder de verbruiksgrafiek, want die laten het op het touch screen via mijn Asus Android Tablet helaas afweten.
    Kunnen jullie daar tzt eens naar kijken om die ook werkend te krijgen voor een touch screen / tablet?
    Verder wil ik jullie complimenteren met deze uitstekende website en jullie manier om ideeen voor verbetering van diverse gebruikers te implementeren.
    Vriendelijke groet,
    Arie

Voor Bidgely had ik wel een app, beetje raar dat het er voor Enelogic nog niet is

← Previous 1

Feedback and Knowledge Base