Dynamische tarieven
Sinds kort gebruik ik dynamische tarieven bij Next Energy. Mijn vraag is of enelogic deze tarieven (epexspot.NL) ook kan laten zien in de app?
Smappee (software van mijn laadpaal) gebruikt het, en geeft een fraai overzicht. Ook Next energy in de leverancier lijst opnemen. Hoewel nieuw ziet de service er goed uit.
-
Marthijn Everts commented
Enelogic is begonnen met het reviewen van alle ideeën.
Ook is er een enquête uitgegaan naar mensen die gereageerd hebben op de nieuwsbrief over een vernieuwde website.
Ik neem aan dat het niet verschrikkelijk lang meer zal duren voor de eerste 'officiële' berichten hierover ook gaan komen vanuit Enelogic! -
Marco commented
Idem voor Tibber, graag toevoegen en ook hun dynamische energieprijzen lezen.
Houd in dat er ook verschillende leveranciers voor Gas en Electra dienen te kunnen worden gekozen, omdat Tibber alleen electra doet en ik een andere heb voo gas.EN d eoptie om te kiezen voor netto of bruto prijzen (exclusie of inclusief de vaste lasten (belastingen)).
-
Marthijn Everts commented
Vandaag vernomen dat Enelogic binnen niet te lange tijd een grotere update gaat uitrollen.
-
Jeroen commented
Het lijkt erop dat Enelogic niet zo veel effort meer steekt in het platform. Dynamische tarieven is toch echt voor veel mensen een must geworden.
-
Marc van der Snoek commented
Als toevoeging het verbruik per uur weergeven en de kosten die daar tegen overstaan (EPEX met keuze incl.excl. BTW). Een variabele instelbaar door de gebruiker met de toeslag aan extra kosten per kWh of Kuub gas zodat een inschatting gemaakt kan worden van de kosten per uur/dag/week/maand en jaar.
-
Ralph Meendering commented
Zelfde situatie hier, met anwb energie. Enelogic heeft zijn waarde verloren nu. Totaal geen inzicht meer in kosten.
-
Gerard Martens commented
Stap binnenkort over op Zonneplan met dynamisch tarief, hoe hiermee om te gaan in Enelogic?
-
Patrick de Boer commented
Hier recent overgestapt op ANWB energie met dynamische prijs van gas per dag en energie per uur.
-
Ron Van Gils commented
Zelfde situatie hier. Next Energy staat overigens helemaal niet vermeld tussen mogelijke leveranciers in gebouw profiel.