Warmtemeter / Stadsverwarming / Stadswarmte / Zonneboiler monitoring
Beste Enelogic, in 2015 hebben jullie dit idee geweigerd. We zijn 7 jaar verder en er worden steeds meer huizen op warmtenetten aangesloten en ook worden (zoals bij mij door Vattenfal) bij bestaande aansluitingen slimme GJ meters geplaatst ("Warmtelink").
Dus ik pleit er met drang om deze meters te ondersteunen in jullie Ecosysteem. Anders zal ik naar de eerste beste concurrent moeten overstappen die dat wel doet.
Wanneer Enelogic dit als eerste zou aanbieden dan hebben jullie als eerste een super compleet ecosysteem.
-
Beste Nicolas,
Dankjewel voor je suggestie!
We zijn hier inderdaad druk mee bezig en hopen dit zo snel mogelijk rond te krijgen. Echter is het heel snel gezegd, maar een stuk lastiger uitgevoerd.
Er zijn wellicht manieren met externe apparaten, maar we zijn druk aan het kijken met de leveranciers van Warmtelink om deze uit te lezen zoals we nu ook doen met een slimme meter. Dus zonder externe apparaten.
Of dit ook gaat lukken is voor ons ook nog een groot vraagteken. Wel hopen we hier de komende paar maanden meer over te kunnen vertellen.
Blijf ons vooral nog even volgen, en dan volgt er binnenkort nog meer spannend nieuws wat er op hele korte termijn te wachten staat!
Met vriendelijke groet,
Team Enelogic.