in het overzicht verbruik selectie op datum/termijn maken
het zou prettig zijn om in het verbruikersmenu een keuze te kunnen maken op een specifieke datum range.
Als je contract ingaat gaat dat gepaard met datum aanvang contract en einde contract. Vaak jaarcontracten met een opgegeven verwacht verbruik.
Je kunt dan in een oogopslag je verbruik zien en controleren of je nog in het verwacht verbruik zit.
Bij de jaarlijkse afrekening van je energieleverancier kun je dan ook eenvoudig controleren of het verbruik overeenkomt
Dit is iets wat meegenomen wordt in het nieuwe platform van Enelogic.
In verband met het opschonen van de ideeënbox, hebben wij dit verzoek gesloten. Dit betekent niet direct dat het idee niet meegenomen wordt in de nieuwe versie van Enelogic.
Heb je nog geniale ideeën die niet in de ideeënbox staan, maak dan een nieuw idee aan.
-
Emile schreef
Dit is iets dat ik ook al tijden mis. Zo kun je het verbruik binnen je contractsjaar zien in plaats van alleen het kalenderjaar.
-
Pieter Klomp schreef
Heel graag dit idee implementeren. Dit vind ik het grootste gemis bij verbruik.
-
Janwillem van den Beld schreef
Bij het dashboard is via een kalender pictogram makkelijk een andere dag te selecteren.
Deze mogelijkheid mis ik bij het verbruiksmenu. Voorstel: mogelijkheid maken om een dag te zoeken en niet alleen via scroll pijlen. -
Janwillem van den Beld schreef
Bij het dashboard is via een kalender pictogram makkelijk een andere dag te selecteren.
Deze mogelijkheid mis ik bij het verbruiksmenu. Voorstel: mogelijkheid maken om een dag te zoeken en niet alleen via scroll pijlen.