Vastzetten schaal aan de rechterkant bij verbruik.
Is het niet mogelijk om de schaal (rechts) bij verbruik, vast te zetten of als vaste waarde te maken d.m.v. een instelling. Zo kan je instellen dat b.v. 3 Kw de top van de schaal is, overal. Kom je daar ooit boven, kun je de hele schaal aanpassen.
Nu verspringt deze elke dag wat een vergelijk tussen meerdere dagen onmogelijk maakt omdat deze schaal per dag anders is.
Het verbruik per gebouw is natuurlijk erg uniek. Het vastzetten van de schaal aan onze kant zou dan niet direct wenselijk zijn.
Wel is dit bijvoorbeeld interessant voor (Premium) gebruikers om zelf te beheren.
We zetten het idee op “Ter beoordeling” om meer informatie te vergaren.
^ Mark – Chief Engineering
-
Roland Wolters schreef
Als ik door de dagen heen klik in de verbuiksweergave, dan verspring de y-as steeds; die past zich aan, aan de weer te geven waarden. Maar dit maakt het vergelijken van dagen lastiger; de ene piek is dan de andere niet.
Graag een knop die de y-as vast zet. -
Hans Maarten van der Ben schreef
je wil graag vergelijken. Dat is wat het doel van de site is en dat kan dus niet wanneer de schaal steeds verspringt
-
Theo Voerman schreef
Ik ben het 100% met de inbrenger van het idee eens
-
Marthijn Everts schreef
Dit idee is al meerdere keren geplaatst. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk mogelijk is.