Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Downloaden meterstanden in vooraf opgegeven bestandsformaat

Ik haal regelmatig mijn meterstanden op en lees deze d.m.v. een macro en vba-code in in een spreadsheet. Dit doe ik ook met de email met opbrengsten die ik van de Goodwe power omvormer.
Is het een idee om bij bv. het gebouwenprofiel een optie te hebben om of dagelijks, of wekelijks, of maandelijks, of op verzoek sinds laatste download (om het systeem niet te zwaar te belasten) deze gegevens per email te ontvangen?

Nu moet ik bij elke download aangeven welk bestandsformaat ik wil, maar is het een idee om de mogelijkheid om dit als vaste keuze bij het gebouwprofiel aan te geven?
Deze vaste keuze vervangt dan de keuzemogelijkheden bij “meterstanden exporteren”.
Uit ervaring weet ik dat wanneer je een download gebruikt, dit wenselijk is dat het elke keer in hetzelfde formaat is.

65 stemmen
stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (Denken…)
Hans plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
ter beoordeling  ·  AdminTeam Enelogic (Support, Enelogic) heeft gereageerd  · 

Dit is een interessante toevoegen. Het idee om een export vast te zetten in de account instellingen, hebben we zelf ook bekeken en zagen hier dan ook potentie in.

De automatische download per e-mail zal nog even goed bekeken moeten worden i.v.m. performance e.d.

Mocht je als medegebruiker oren hebben naar een dergelijke functionaliteit, breng dan snel je stem uit!

0 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...

Feedback en Kennisbank