Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Teruglevertarief

Stroom die ik teruglever aan het net wordt gesaldeerd waardoor ik dezelfde prijs terugkrijg als ik betaal, namelijk 20,99 cent.
Dit wordt goed weergegeven op mijn dashboard.

Echter, wanneer ik per jaar meer opwek dan ik verbruik krijg ik over het teveel opgewekte slechts 12 cent terug (bij PowerPeers, dit is een hoog tarief).
Dit kan ik niet invoeren op Enelogic waardoor de uiteindelijke bedragen op de site niet kloppen.

Mijn advies: maak het ook mogelijk om een tarief in te voeren voor ‘meer opwekking dan verbruik’, zodat het dashboard weer kloppend wordt bij iedereen die meer opwekt dan hij verbruikt.

257 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Jan Willem shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminTeam Enelogic (Support, Enelogic) responded  · 

Bedankt voor het idee, we zetten deze ter beoordeling om zo meer stemmen te krijgen.

Wellicht wordt deze functionaliteit geïntroduceerd in een toekomstige versie van het dashboard.

Mocht je als medegebruiker gebrek hebben aan deze functionaliteit, breng dan snel je stem uit!

3 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • John commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Zou wel verwerkt kunnen worden in het hiervoor gestelde idee "grafiek met jaarsaldo (verschil koop en teruglevering)".

• J.W. van der Leeuw commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Als je meer teruglevert als afneemt weet je dat meestal wel. In dat geval kun je gewoon met het teruglevertarief werkend dan klopt het in ieder geval financieel

• Mark commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Bij de verbruiks grafiek wordt voor de teruglevering een ander energie tarief gebruikt dan het verbruiks tarief. Dit is misleidend aangezien de energieleverancier hetzelfde tarief gebruikt.

Feedback and Knowledge Base