Aantekeningen maken bij de gebruiksgrafiek
Aantekeningen maken bij de gebruiksgrafiek (of elders). Ik ben volop aan het experimenteren. Apparaten aan en uit, kijken wat het effect is. Maar ik zou dit graag terug willen kunnen lezen over een langere periode.
Interessant idee, bedankt hiervoor!
Om deze reden zetten we dit idee ter beoordeling, mocht je als mede gebruiker hier ook oren naar hebben, breng dan snel je stem uit.
Eventueel zou je momenteel gebruik kunnen maken van de export functie en hier aantekeningen op maken.
-
Pa Boer schreef
Dit zou een mooie aanvulling zijn! Mijn verbruiksperiode loopt van 19 juni tot 19 juni.
Ik begin dan met de prijzen van 1 juli en wijzig die per 1 januari in een gemiddeld tarief over de beide halfjaarsperioden. Zo blijft de prognose van het jaarbedrag redelijk nauwkeurig. -
Daan schreef
Helemaal mee eens. Nu kan ik mijn energieverbuik qua prijs niet met elkaar vergelijken.
-
C. Schotanus schreef
Ook dit jaar zijn tarieven gewijzigd. Als ik het tarief aanpas, geldt dat ook met terugwerkende kracht. Het zou fijn zijn als het mogelijk is om een ingangsdatum op te geven en de oude waarden te handhaven tot die datum.
-
Alexandra van Aalst schreef
Als ik bijvoorbeeld weinig ben thuis geweest, of een week de was van mijn moeder gedaan heb dan zal dat terug te zien zijn in mijn verbruik. Helaas ben ik na een tijdje vergeten waarom ik ook alweer een piek had. Het zou fijn zijn om notes toe te kunnen voegen en terug te kunnen zien in de verbruiksgrafieken.
-
richard.van.sonsbeek schreef
Oude tarieven van vorige leveranciers bewaren mrt oude verbruiksgegevens