Notitieveld in gebouwprofiel
Ik zou graag in het gebouwprofiel notities met een datum willen kunnen vastleggen bijvoorbeeld welke data (bronnen) ik gebruikt heb om tot mijn kosten per m3 of per kWh te komen.
We adviseren onze gebruikers om zelf notities te maken.
Dit omdat het implementeren van een dergelijke functie geen directe meerwaarde voor het dashboard biedt.
-
Wouter Hagedoorn schreef
Vaak weet je nog wel wat die piek van 24 uur geleden is geweest ... na een week zou het fijn zijn als je flags/notes what ever erbij hebt staan zodat je weet 'Vaatwasser', Wasmachine, oven etc.
-
Arno Vlooswijk schreef
Lijkt met tof, zeker boeiend voor peakshaving toepassingen. Ook een piek is vaak een optelsom van meerdere apparaten, dus eigenlijk zou je naast een label voor het betreffende apparaat denk ik ook een aantal labels moeten kunnen plakken op de onderliggende baseload.
-
M. schreef
Ik vind dit wel een goede. Ik mis dit ook erg. Soms moet je erg goed nadenken waarom die ene piek te zien was, terwijl je die eerder geïdentificeerd had. Met een simple "add note" op een data punt zou dit het best zijn:
Klik of dubbelklik op een datapunt om een notitie toe te voegen.
Wanneer gehoverd wordt over een datapunt krijg je deze notitie te zien in de gebruikelijk tooltip. -
J.M.Kuipers schreef
zou het mogelijk zijn om bij een datum een veld notitie te hebben om bijvoorbeeld datum afrekening of vervanging apperaat ( kleur of nummer ) te kunnen noteren.
-
anoniem schreef
Zou u een kleine inschatting kunnen geven wat binnenkort is? Nog voor de kerstvakantie? Dan wil ik namelijk enthousiast aan de gang:)
-
anoniem schreef
- Ik zou labels willen kunnen hangen aan pieken in gebruik. Dat maakt analyseren makkelijker.
- Mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen aan een dag zoals bijvoorbeeld dat er LED verlichting is geïnstalleerd.
- Wat ook interessant zou zijn als er per dag een koppeling gemaakt zou kunnen worden met een lokaal weerbericht.