Jaar overzicht van de verbruik periode. Mijn contract begint bijvoorbeeld in oktober 2017 en september 2018
Een jaar overzicht va; jullie is leuk maar bij na geen een begint op
1 januari en eindigt op 31 december
Gr jakob

Een zeer mooie toevoeging voor het dashboard!
We zullen zeker kijken naar de mogelijkheden omtrent implementatie bij een toekomstige versie van het dashboard.
Heb je als medegebruiker hier oren naar?
Breng dan snel je stem uit!
-
J. Boone commented
Beste beheerders, graag zou ik een update zien voor deze en andere ideeën, dat komt de interactie tussen gebruikers en ontwikkelaars ten goede. Nu lijkt alles een beetje te stagneren, helaas.
-
Ron De Lange commented
En ondertussen 5 jaar en >1160 positieve stemmen verder verder, zo moeilijk kan dit toch niet zijn?
Als je verder zoekt vind je nog veel meer gelijksoortige verzoeken maar in andere woorden.BESTE BEHEERDERS DOE HIER NU WAT MEE!
-
C.A.P.M. Christiaanse commented
Deze vraag leeft bij heel veel klanten. Ik verbaas er er over dat deze no nog steeds ter beoordeling staat na zoveel jaren.
-
Willy Adema commented
Een energiecontract begint niet altijd op 1 januari. Het zou fijn zijn wanneer je de ingangsdatum van je energiecontract kunt invoeren om zo het verbruik tijdens je contractperiode te kunnen monitoren
-
Piet Henderiks commented
Dit lees ik al een aantal jaren maar wanneer wordt dit aangepast???
-
Treur commented
Zou mooi zijn als je dan ook per maand kan vergelijken.
Bij zonnepanelen kan dit ook, vergelijk per maand en per jaar. -
P Jobse commented
Bste Dame/Heren
zeker een goed idee ,maar inmiddels weer al 1.5 jaar verder en nog geen stap verder . -
[Deleted User] commented
Graag even doorpakken met dit soort eenvoudige vragen. Blijft te lang lopen mijns inzien.
-
K. Heijtink commented
Beste, dit was en is nog steeds een goed idee.
Echter, we zijn nu in 2020 aan beland en er is geen update gekomen.
Met klem vraag ik jullie om het idee zo snel mogelijk te implementeren.
Met dank namens velen
Karel Heijtink -
Pascal van der Geest commented
Is hier al meer bekend over? Zou een goede toevoeging zijn!
-
Pascal van der Geest commented
Is hier al meer over bekend? Jullie laatste reactie is van aug 2018! :-) Dit is ook echt een goede toevoeging voor mij!
-
K. Heijtink commented
Ik ben het zeer eens met het idee.
Iedereen heeft zo zijn eigen periode.
Tevens wordt er nog wel eens gewisseld van energie leverancier.
Zou een zeer welkome verbetering zijn. -
hereistom commented
Ik zie dat deze vraag er al een tijdje staat, jammer dat dit niet standaard is.
Ik overweeg ook om te stoppen met Enelogic als je niet langer dan een paar maanden kan terugkijken.
Geen eens een jaaroverzicht, er jammer! -
Thijs commented
Als dit ook inhoud dat je zelf het datumbereik kunt selecteren binnen het verbruik menu (dus ipv 1 Jan - 31 dec), doen! Dat ontbreekt nu waardoor je geen enkel idee hebt wat je contractjaar verbruik is (zonder extra werk).
-
R van Sonsbeek commented
Ik ben het er ook mee eens, dat dit een zeer nuttige functionaliteit is die helaas momenteel ontbreekt.
-
René commented
bedoel je in de grafiek van het jaarverbruik, ook eerdere jaren of perioden tonen? dat geeft beeld over verbruik door de jaren heen.
nu kun je alleen gas en stroom tegelijkertijd tonen. -
Aart-Jan commented
Goed idee
-
meindert.kamminga commented
Jaar totaal verbruik cijfer elektra en gas van alle voorgaande jaren blijven tonen.
bv 2015 2016 2017
gas 1300 1250 1200 m3
elektra 1000 900 960 Kwh -
Melvin de Vries commented
ik mis een grafiek met de waarde van het salderingsniveau.
datum start telling: startdatum energiecontract
formule: alle aankoop minus teruglevering, ytd waarbij de y de startdatum energiecontract is.voorbeeld: als ik op 16 december mijn energiecontract afsluit heb ik vooral koop, hierdoor gaat het jaarsaldo omhoog. Er wordt op 17 december de eersta waarde geplot van het verbruik minus teruglevering van 16 december.
De grafiek is een jaargrafiek met 365 kolommen met een positieve of een negatieve waarde.
Deze grafiek biedt inzicht in het verloop van je jaarsaldo en lebert mooie inzichten op zoals:
* wanneer heb je het nulpunt bereikt (evenveel teruggeleverd als aangekocht)
* wanneer was je terugleversaldo maximaal en hoeveel was het
* wanneer ga je weer negatief igv bijkoopDeze grafiek moet per jaar zichtbaar zijn en heeft ten doel om over de jaren heen het jaarsaldoverloop inzichtelijk te maken
-
Gijs de Jong commented
Ik zie graag mijn contractjaar. Nu kies ik het kalenderjaar, dit zegt mij niet veel omdat ik wil weten wat ik in mijn contract periode gebruik.
Ik zou graag mijn contract startdatum als begin van een grafiek zien.
Misschien is het zelfs mogelijk nog een knop te maken waar ik het lopende jaar kan zien? Dus 365dagen terugkijken? Ook weer een scherm waar ik zie wat er in de afgelopen 365 dagen is gebeurd?