Kleuren van gebruikgrafiek kunnen aanpassen voor werkelijke verbruik meter
Ik heb naast mijn Stedin-meter ook een Youless die mijn werkelijk verbruik meet. (De slimme meter ziet mijn verbruik na aftrek van de PV-kWh's).
Beide grafieken zijn nu blauw. Zo zijn ze moeilijk te onderscheiden. Ik kan dat niet aanpassen. Kan een optie worden ingebouwd zodat je de meters niet alleen een naam kunt geven, maar ook voor de desbetreffende grafiek een kleur kunt kiezen?
Veel dank Huub, ook voor de aanpassing in het verbruiksoverzicht die jullie voor me maakten!
Guus Lamers
Bedankt voor je idee Guus, op dit moment hebben we 3 verschillende kleuren voor elektriciteit in het algemeen (blauw), opwekking (groen) en gasverbruik (rood). Als je meerdere dezelfde soort meters selecteert wordt de lijn kleur steeds lichter, waardoor je onderscheid zou moeten kunnen maken.
Op dit moment is de functie om de lijnkleur steeds iets lichter te maken kapot jammer genoeg, we gaan dit probleem oplossen en voldoen hopelijk daardoor toch ook al gedeeltelijk aan je idee. Het verder variabel maken van de lijnkleuren wijzen we af, daarom zetten we dit idee op Afgewezen.