Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Gebouwoppervlakte kunnen invoeren

Nu kun je in het huisprofiel opgeven wat voor type woning je hebt, maar zou het niet accurater zijn als je ook het aantal vierkante meters kunt opgeven? Als je in een klein appartement/huis woont dan gebruik je minder gas en energie wanneer je in een groter appartement/huis.

24 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Oscar Henneke shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminTeam Enelogic (Support, Enelogic) responded  · 

Bedankt voor het idee Oscar!

“Vroeger” vroegen we inderdaad ook de oppervlakte en inhoud van een woning, maar veel gebruikers voerden dit jammer genoeg verkeerd in. Ook hebben we nog een tijdje een BAG data (Kadaster) koppeling gehad, maar dat bleek ook niet in alle gevallen even nauwkeurig.

Desondanks zetten we dit idee Ter beoordeling, zodat iedereen hier feedback op achter kan laten.

3 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Hendrik commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ook ik ben erg voor het idee m2 en m3 in te voeren, naast bouwjaar huis, soort woning (hoekhuis, appartement e.d.) en aantal bewoners

• Geversit gmail commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik zou graag behalve het aantal m2 ook het aantal m3 in willen kunnen voeren. Wij hebben een gebouw van 1700 m3 met 2 cv ketels en ik kan niet echt representatief gebouwtype vinden in de keuzelijst.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Zou toch wel prettig zijn. Toen ik met enelogic begon waren er 3 bewoners in een vrijstaande woning met 5 kamers nu ben ik de enige bewoner dus ja, ik verbruik nu veel minder energie dan een jaar geleden. Kortom een grote woning met 1 persoon.

Feedback and Knowledge Base