Start energiejaar ook per dag mogelijk maken
Start energiejaar ook per dag mogelijk maken. Ik ga per 12-1 over naar een nieuwe energieleverancier met nieuwe goedkopere tarieven. Jaarcontract van 12-1-2017 tot 12-1-2018. Ik wil dan ook dat het gebouwprofiel uitgaat vanaf de 12 januari en niet vanaf 1 januari.

Bedankt voor het idee Nico, deze vraag krijgen we uiteraard wel vaker. We zetten het idee daarom op “Ter beoordeling” zodat andere gebruikers op dit idee kunnen stemmen en reacties kunnen achter laten.
In een nieuwe versie van het Gebouwprofiel kunnen we dit dan mogelijk invoeren.
-
Wim Uytdewilligen commented
In het gebouwprofiel is het mogelijk om op de dag nauwkeurig de einddatum van het energiecontract in te vullen. Echter kleurt de voorschot / prognose balk in het dashboard in per hele maand i.p.v. datum. Is het mogelijk om dit aan te passen, zodat het voorschot / prognose klopt met de werkelijkheid?
-
Hans Stakenburg commented
helemaal mee eens. mijn contract begon op 15 mei
-
O.Aardse commented
Mits als keuze optie, vind ik het ook een goed idee, maar zou ook de mogelijkheid van 1/1 tot 1/1 willen behouden, zodat altijd een 365 dagenperiode beschikbaar is om het laatste jaarverbruik met voorgaande jaren te kunnen vergelijken.
-
Marian van Agt commented
Mee eens!
-
J.Wagenaar commented
Prima idee schijnt bij een aantal "concurenten" al mogelijk te zijn.
-
Anonymous commented
Ik vind dit een heel goed idee (3 stemmen gegeven). Geen enkel energiecontract loopt van 1 januari tot 1 januari het jaar daarop, maar start op een willekeurige datum in het jaar..