Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Vergelijk verbruik (kWh en m3) in plaats van kosten (€) met vrienden

Op dit moment kan ik alleen verbruik in euro's met vrienden vergelijken. Ik zou het leuk vinden om dit ook in m3 en kWh te zien, temeer omdat de kosten niet alleen afhankelijk zijn van verbruik, maar ook van energieleverancier.

Wellicht zijn er wat issues met privacy, maar als je het verbruik over een maand neemt en klanten expliciet toestemming geven om dit met vrienden te delen denk ik dat er weinig aan de hand is.

67 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Anonymous shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminTeam Enelogic (Support, Enelogic) responded  · 

Momenteel plaatsen we deze naar “ter beoordeling”.

Er lijkt genoeg animo voor te zijn, echter dienen we even te bekijken hoe dit in het vat gegoten kan worden. (zoals je aangeeft met privacy etc.)

Tevens dient er ook rekening gehouden te worden met het profiel van de gebouwen, een villa zal niet het zelfde scoren als een rijtjeshuis of hoekwoning.

4 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Het toevoegen van vrienden is leuk. Nu heb ik vrienden met verschillende woningen qua omvang. Ik kan me voorstellen dat het gasverbruik afhankelijk is van de grootte van de woning. Kortom de grote woning kan eigenlijk niet winnen. Is het mogelijk dit "klassement" aan te passen naar M3 woning of een extra klassement hiervoor in te voegen?

• Bert commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik vind kWh en m3 een veel betere manier om vrienden te vergelijken dan €.
    Erg jammer dat dit nog niet is gerealiseerd

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Momenteel vergelijk ik mijn verbruik met een aantal vrienden, enkel zou ik graag gas met gas en elektra met elektra vergelijken.

Feedback and Knowledge Base