Blokje met actuele meterstanden en verbruiken voor elektra en gas
Ik zou graag een nieuw blokje zien dat de actuele meterstanden weergeeft
Totaal gebruik over specifieke periodes (dag, week, maand, jaar) is te vinden via Verbruik, de periode te selecteren. Dan vindt je het onderin, in een tabel.
Vergelijken van periodes komt met de nieuwe versie waar aan gewerkt wordt.
-
Ron vd Klundert schreef
Mij lijkt het ook een goede toevoeging om je verbruik van kWh en Gas te kunnen zien per dag / week, maand en jaar. En dat je dit dan ook kunt vergelijken met jouw eigen verbruik van voorgaande dagen of weken en uit voorgaande jaren. Ik zie dat dit idee nu bijna 5 jaar geleden is geboren. Is er al zicht op wanneer Team Enelogic dit gaat verwezenlijken?
-
Willem schreef
Zou het toejuichen als op de Enelogic site er een veld bij kwam, waar de actuele tellerstanden op staan, dus 4x Elektra en 1 voor gas..
-
anoniem schreef
Twee gegevens zou ideaal zijn ,zoals het aflezen van het totaal verbruik kilowatts electriciteit en kubieke meters gas
-
anoniem schreef
Het vermelden van de meterstanden gas en electra zodat we in een oogopslag kunnen zien wat we die dag verbruikt hebben
-
Michiel Deerenberg schreef
Ik zou graag op het dashboard in kwh en m3. Mijn verbruik van de huidige dag zien in euro's en aantallen.
-
Engelbertus Tijseling schreef
op het dashboard bij verbruik, waar de grfaiek voor gas en elektra staan wil ik graag ook kunnen kiezen voor het weergeven van het verbruik ik m3 gas en kwh elektra. dit spreekt mij meer aan dan de kosten per dag. ook dan graag in Watt en liters de waardes weergeven.
-
Jan schreef
Gasverbruik per dag.
Het gasverbruik op het Dashboard wordt nu weergegeven in vergelijking tot de temperatuur van de voorgaande keren. Ik zou dat graag per dag van de week (binnen een maand) willen zien. Want in het weekend is mijn gasverbruik bijvoorbeeld hoger dan door de weeks.