Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Smappee.com koppeling

Met smappee kun je perfect op zoek naar je sluimerverbruik omdat deze semi automatisch het verbruik van je apparatuur in beeld bovendien zou het apparaat ook kunnen dienen voor de live-uitlezing te doen...niet via de meter, maar met de smappee.

Zie ook https://smappee.atlassian.net/wiki/display/DEVAPI/API+Methods

10 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
mark shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

3 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • John commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Zowel de Smappee, Qbox en de Enelogic in gebruik. Moet eerlijk zeggen dat de Qbox het aflegt tegen de Enelogic en het lijkt mij normaal dat het uitlezen middels de P1 zuiverder is dan met de Smappee die middels ampere klemmen werkt en dit wijkt altijd wat af.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ben hier wel voor maar toch een kanttekening. De uitlezing van de smappee is niet geheel zuiver zo merk ik verschil in waarden tussen smappee en, nu nog, qbox.

• Don Huberts commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik heb ook een smappee en zou deze graag in samenwerking met de enelogic gebruiken. De smappee leest geen slimme meter uit, hij meet direct op de electricitieskabels met klemmen. Hij heeft een intelligente software om de verbruikers op te sporen. Smappe en enelogic vullen elkaar denk ik heel goed aan. Daarom heb ik ervoor gekozen ze allebei te nemen.

Feedback and Knowledge Base