Actuele verbruiksgrafiek voor gas
Voor elektra wordt het live verbruik weergeven, ik zou dit ook graag willen zien voor mijn gasmeter. Bijvoorbeeld als een blokje op het Dashboard. In het geval een gebruiker een (D)SMR 5.0 gasmeter heeft of in geval deze wordt uitgelezen via het spiegeltje op de gasmeter kan het live verbruik interessant zijn.
In verband met het opschonen van de ideeënbox, hebben wij dit verzoek gesloten. Dit betekent niet direct dat het idee niet meegenomen wordt in de nieuwe versie van Enelogic.
Heb je nog geniale ideeën die niet in de ideeënbox staan, maak dan een nieuw idee aan.
-
Pieter Klomp schreef
Dit zou voor mij ook zeer welkom zijn!
-
A.G.A. Doornbosch schreef
live data gasgebruik zeer welkom !! Ben het regelgedrag en de rendementen van mijn hybride warmtepomp aan het monitoren dur als deze waarde, in de grafiek kunnen: graag!
-
Engelbertus Tijseling schreef
ik zou graag ook een live grafiek willen zien van het gasverbruik.
deze meet ik met een youless.het zou leuk zijn als jullie deze optie aanbieden, het is bij jullie bekend welk (soort) meter er wordt gebruikt voor het doorgeven van de standen.
bij de p1 poort is een live grafiek van gas niet mogelijk, omdat deze daarvoor te weinig standen doorgeeft, maar dat hoeft geen reden te zien om voor mensen die met een youless meten, dit niet aan te bieden. het kan op dezelfde wijze als de stand voor elektra.