Heb je ideeën hoe wij Enelogic kunnen verbeteren?

Apple iOS app

Een app voor Apple apparatuur.

Op zoek naar het idee voor een Enelogic Android app? Ga dan naar:
https://enelogic.uservoice.com/forums/256893-enelogic-com/suggestions/6310665-android-app

Op zoek naar het idee voor een Enelogic Windows phone app? Ga dan naar:
https://enelogic.uservoice.com/forums/256893-enelogic-com/suggestions/6316090-windows-phone-app

Aanvullende ideeen:
Een widget in het Berichtencentrum van mijn iPhone/iPad met het live energieverbruik. Zo kan ik met een simpele veeg over het scherm altijd mijn actuele verbruik zien.

679 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
dennis.even shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
under review  ·  AdminTeam Enelogic (Support, Enelogic) responded  · 

Wil je de mobiele weergave op kunnen starten als een app? Bekijk dan ons blogbericht hierover: https://enelogic.com/nl/blog/slimme-meter-app.

Het maken van een app staat nog niet op onze korte termijn planning. Ik kan echter wel verklappen, dat we aan het kijken zijn, hoe we dit technisch gezien het beste kunnen implementeren. We hebben geen team van tientallen developers, dus we moeten creatief zijn! Daarom laat ik dit idee staan op de status “Ter beoordeling”.

Heb je aanvullende feedback? Reageer dan hieronder!

30 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • nielswildeboer commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Een widget in het Berichtencentrum van mijn iPhone/iPad. Zo kan ik met een simpele veeg over het scherm altijd mijn actuele verbruik zien. Zou dan denk ik onderdeel van een app moeten zijn.

Dus mocht die er komen.....

• John van Veen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik ben het met de vorige schrijver eens. Op mijn Iphone kan ik niet scrollen, wat heel lastig is.

• S. van de Zanden commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Beste Huub,

Sinds de update is het bekijken van de pagina met een Iphone of IOs apparaat een drama. Het scherm loopt vast en scrollen gaat niet omdat je gelijk in de grafiek zit te klikken.

Voor IOs gebruikers echt niet te gebruiken...hoop dat jullie dit snel verhelpen!

• kees.miedema commented  ·   ·  Flag as inappropriate

En Android dan?
    In het generaal, zijn er geen programmeurs in de "klantgelederen" die dit op willen pakken?
    Marketing technisch gezien, niet mee wachten, gebruikers zijn weg voor je er erg in hebt...

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik denk dat het idee prima is en zeker ook een vraag die speelt. Om er nu geen tijd aan te verliezen kan inhouden dat klanten gaan opzeggen omdat andere instellingen wel kosteloos een app beschikbaar stellen. Ik zou mijn mening nog maar eens herzien.

• Pieter commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Als er een IOS-app is; wordt de drempel lager om voor meer mensen hun energieverbruik te gaan tracken. Dat leidt natuurlijk weer tot bewustzijn, ander gedrag en besparingen....
    Dus het geeft meer focus op het doel van de energiebesparing. Ik zie dit dus niet als verliezen van tijd, echter als noodzakelijke voorwaarde voor verdere groei!

• Sebastiaan commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ik zou juist:
    - een mobiele website (werkt ook op Windows Phone, Blackberry, tablets) maken
    - API aanbieden

Een app is onzin omdat je daarmee gelijk verbindt aan een platform.

• S. van de Zanden commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Een iOS of ander soort app biedt wel meer mogelijkheden, zoals het koppelen van App's middels IFTT en brengt de SMART home dichterbij.

2 Next →

Feedback and Knowledge Base