nu kan ik een jaar bekijken. Ik zou graag de laatste 12 maanden willen terugkijken.
in april zou ik graag de 12 maanden ervoor willen zien.
Idealiter ook vandaag de laatste 52 weken ervoor.

-
Ed Mulder commented
Op dit moment hou ik die gegevens per excelsheet bij, maar dat is toch redelijk veel werk. Voordeel is wel dat ik het vanaf 2015 kan monitoren in verbruik en terug levering. Ook het financiële gedeelte hou ik in de sheet bij zodat ik weet wanneer ik de panelen heb terugverdiend (was al in 2019!). Het zou voor velen veel makkelijker zijn als inderdaad het overzicht per contractjaar gezien zou kunnen worden.
-
Ron De Lange commented
En weer eenzelfde verzoek waar al >5 jaar om gevraagd wordt!
Iedereen vraagt naar de mogelijkheid om een jaaroverzicht per contract datum te kunnen bekijken.
Dames, heren moderators doe hier nu eindelijk wat mee aub!We worden overspoeld met updates en uitbreidingen in de vele smarthome apps, maar enelogic blijft hier vooralsnog behoorlijk in achter…..
-
Kevin Hekert commented
Ik zou dit per contractdata wel willen zien, dat geeft wel een beter overzicht. (Mijn contract loopt ergens in Mei af, het zou fijn zijn om alle data binnen het jaarcontract in een enkel overzicht te zien).
-
Ton van Schie commented
geeft een beter beeld bij analyses van eenzelfde maand een jaar terug en in patronen (ritmes in weken en maanden) vanaf een actueel punt (vandaag).